Alles over Bestellen

Bij ZusenZomer staat de service hoog in het vaandel. Je kunt ervan op aan dat we iedere bestelling met de grootste zorg behandelen. 

Hieronder vind je de vragen die veel worden gesteld over het bestelproces. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via Mail of Bel ons. Wij helpen je graag verder!

Bij ZusenZomer kan iedereen eenvoudig en snel bestellen zonder dat je per sé vooraf een account hoeft aan te maken. Persoonlijke gegevens en online betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Op onze website zijn de gegevens - zoals voorraden - altijd actueel en zijn de prijzen inclusief btw.

Als je een bepaald artikel wilt bestellen, dan klik je op de foto. In het volgende scherm heb je vervolgens de mogelijkheid om gegevens zoals afmetingen, kleur en aantal in te voeren. Daarna klik je op ‘bestellen’ en het artikel wordt in de winkelmand geplaatst.
Als je tijdens het winkelen wilt weten wat er zich in de winkelmand bevindt, of je wilt de inhoud wijzigen, klik dan op ‘winkelwagen’. Zodra de bestelling compleet is, klik je op ‘afrekenen’. Op de daartoe bestemde plaatsen geef je e-mailadres, naam, factuuradres, bezorgadres en nadere contactgegevens op. Op het moment dat je op de knop ‘bestelling plaatsen’ klikt, wordt de bestelling bij ons geplaatst. De artikelen uit de bestelling zijn dan direct voor jou gereserveerd en kunnen niet meer door andere klanten worden besteld. 

Nadat je de bestelling hebt afgerond, wordt er automatisch per e-mail een bestelbevestiging met je bestelgegevens toegezonden. Vervolgens ontvang je via ons magazijn ook de updates over de levering van je bestelling.

ZusenZomer berekent voor het bezorgen van de bestelde artikelen in Nederland en België een kleine tegemoetkoming van € 3,95.

Bij bestellingen vanaf 50,- is de verzending gratis

Voor de tarieven voor de bezorging buiten Nederland en België, klik hier.

Helaas is dit niet standaard mogelijk. 

Een bestelling kan in principe niet worden geannuleerd. ZusenZomer werkt samen met een logistieke partner, dat houdt in dat de orders vaak direct verwerkt worden. Alleen in het weekend zijn er wel mogelijkheden om de bestelling te annuleren. Indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen, dan is het wellicht nog mogelijk de bestelling te annuleren. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met ons, zodat wij actie kunnen ondernemen.  

De orderannulering zal per e-mail bevestigd worden. Indien de geannuleerde bestelling al is betaald, ontvang je het betaalde bedrag retour.

Ben je van gedachten veranderd? Wil je toch iets anders, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan de bestelling - indien nog niet verwerkt door ons magazijn - annuleren of nog aanpassen.

Ja. Je ontvangt een e-mail van de bestelling zodra deze is verzonden. In deze e-mail staat een track&trace code de vervoerder. Deze is klikbaar, zodat je op de website van de vervoerder kunt zien waar de bestelling zich bevindt. Let op: dit kan pas de volgende ochtend. Ook voor kleine pakketjes die verzonden zijn via brievenpost is een track&trace beschikbaar. In principe worden deze pakketjes de volgende werkdag bezorgd in de brievenbus.

Ja. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven. Ook kun je kiezen voor een DHL- of PostNL ServicePoint bij jou in de buurt.

Nee, helaas kan dat niet.

Je kunt wel een digitale cadeaubon bij ons bestellen.

Check even in je spam-box. Zit t daar niet in, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Misschien heb je een foutief emailadres ingevoerd. Laat het ons weten, dan kijken we met je mee!

Ja dat kan! Voor Nederland en België bieden we verschillende bezorgdagen en tijdvakken.