Klantenservice ZusenZomer

Tevredenheid over onze producten en onze service staat bij ons voorop. We doen er dan ook alles aan om een optimale service te verlenen. Zowel door zoveel mogelijk hulp te bieden, alswel door een snel en overzichtelijk leveringsproces. Als je niet kunt kiezen tussen al dat moois of specifieke vragen hebt over de producten, kun je altijd contact met ons opnemen en helpen we je verder.

Vóór 23.00 uur bestellen = dezelfde dag verzenden binnen Nederland. Over het algemeen is het dan de volgende dag in huis. Dit geldt overigens ook voor bestellingen op zaterdag en zondag (tot 18.00 uur). Deze bestellingen worden op zondagavond verzonden en op maandag bezorgd. DHL (pakketpost) bezorgt ook pakketjes op maandag.

Voor bestellingen buiten Nederland is de levertijd naar gelang het land enkele  werkdagen na ontvangst van de betaling.

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 14 dagen. Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een echte winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft.

Het enige wat je moet doen is de retour aanmelden via info@zusenzomer.nl, het retourticket invullen (die je ontvangt bij je pakket), de retouren goed verpakken en het retour adreslabel erop plakken (ook ontvangen bij je pakketje) en het pakketje inleveren bij een DHL Parcelshop. Er zit er altijd eentje in de buurt. 


Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.  

Het afhandelen van een geretourneerd artikel duurt gemiddeld een week. De wettelijke termijn is 14 dagen. Je wordt door ons op de hoogte gehouden van het verwerken van je retour.

Duurt het je te lang?Je kunt altijd contact met ons opnemen. Aarzel niet, we helpen je graag.