Alles over Retourneren

Heb je een bestelling ontvangen en wil je dat om welke reden dan ook retourneren, dan is dat geen enkel probleem. Wij doen niet moeilijk. Je kunt GRATIS retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.


Controleer direct bij ontvangst of je alles in goede orde hebt ontvangen en alles naar verwachting is.


Ben je niet tevreden over de levering, de kwaliteit of is het artikel niet in orde? Wij doen er alles aan om je weer blij te maken. Mail ons via info@zusenzomer.nl.

Wij bieden een eenvoudig retourproces aan. Wat zijn de benodigde stappen:

1. Bezoek de onderstaande link. Vul hier het bestelnummer (zie pakbon of orderbevestiging) in en je postcode. Hierna kun je via een paar kliks je retour aanmelden en de gratis retourlabel printen. Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om printerloos te retourneren.

Link om retour aan te melden en voor retourlabel >>

2. De artikelen dienen in originele staat en onbeschadigd te worden geretourneerd. Voor de zekerheid met de oude pakbon erbij. Zorg ervoor dat het pakketje goed is verpakt. 

3. Plak de retourlabel op het pakketje (eventueel over de oude etiket heen)

4. Je kunt het pakketje kostenloos afgeven bij een DHL Parcelshop of ander servicepunt. Er is er altijd eentje in de buurt. Bij aanmelding worden de dichtsbijzijnde service-punten vermeld. Bewaar je bewijs van verzending.

5. Na ontvangst van de retour boeken wij binnen de wettelijke 14 dagen het totaalbedrag van de teruggekomen artikelen (inclusief verzendkosten indien de gehele bestelling retour komt) terug op je rekening. Je ontvangt een bevestiging, zodra wij het hebben teruggestort op je rekening.

Verpak de retourartikelen in dezelfde verzendzak /doos (indien nog bruikbaar) of in een andere omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. 

Bewaar je bewijs van verzending in verband met het mogelijk kwijtraken van het pakketje.

Uitgesloten van retouren zijn:

   Artikelen die zijn beschadigd of zijn gebruikt.

   Artikelen anders gekocht dan via ZusenZomer.

ZusenZomer behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds gebruikt of beschadigd is. 

Helaas is dit alleen mogelijk door het te ruilen artikel te retourneren  Hiervoor geldt de bovenstaande procedure. Het nieuwe artikel kun je dan bestellen in de shop. Zodra ZusenZomer het te ruilen artikel heeft ontvangen, dan betalen wij de  aankoopprijs van het betreffende artikel terug.

Heb je nog vragen of opmerkingen inzake het retourneren of ruilen van onze producten, stuur ons dan een e-mail naar info@zusenzomer.nl.