Alles over retourneren

Heb je een bestelling ontvangen en wil je dat om welke reden dan ook retourneren, dan is dat geen enkel probleem. Wij doen niet moeilijk. Je kunt GRATIS retourneren binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling.

Controleer direct bij ontvangst of je alles in goede orde hebt ontvangen en alles naar verwachting is.

Ben je niet tevreden over de levering, de kwaliteit of is het artikel niet in orde? Wij doen er alles aan om je weer blij te maken. Mail ons via info@zusenzomer.nl.

Wat moet ik doen om te retourneren?

1. Hiervoor bezoek je de link (plak de link in je browser):

https://zusenzomer.montareturns.com/1e635b24-1ac4-4c18-8e8e-e817004d4859?c=1

Vul hier je ordernummer en het emailadres in. Je ziet meteen de retourlabel op het scherm en in je e-mail. Met je mobiel laat je dit zien bij het servicepunt om jouw pakketje te retourneren. Er is dan in de meeste gevallen geen printer nodig!

2. De artikelen dienen in originele staat en onbeschadigd te worden geretourneerd. Voor de zekerheid met de oude pakbon erbij. Zorg ervoor dat het pakketje goed is verpakt. 

3. Je kunt het pakketje kostenloos afgeven bij een DHL Parcelshop of ander servicepunt. Er is er altijd eentje in de buurt. Bij aanmelding worden de dichtsbijzijnde service-punten vermeld. Bewaar je bewijs van verzending.

4. Na ontvangst van de retour boeken wij binnen de wettelijke 14 dagen het totaalbedrag van de teruggekomen artikelen (inclusief verzendkosten indien de gehele bestelling retour komt) terug op je rekening. Je ontvangt een bevestiging, zodra wij het hebben teruggestort op je rekening.

Waar moet ik goed opletten voor het retourneren?

Verpak de retourartikelen in dezelfde verzendzak /doos (indien nog bruikbaar) of in een andere omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. 

Bewaar je bewijs van verzending in verband met het mogelijk kwijtraken van het pakketje.

Uitgesloten van retouren zijn:

Artikelen die zijn beschadigd of zijn gebruikt.

Artikelen anders gekocht dan via ZusenZomer.

ZusenZomer behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds gebruikt of beschadigd is. 

kan ik een artikel ook ruilen?

Helaas is dit alleen mogelijk door het te ruilen artikel te retourneren  Hiervoor geldt de bovenstaande procedure. Het nieuwe artikel kun je dan bestellen in de shop. Zodra ZusenZomer het te ruilen artikel heeft ontvangen, dan betalen wij de  aankoopprijs van het betreffende artikel terug.

Heb je een andere vraag?

Heb je nog vragen of opmerkingen inzake het retourneren of ruilen van onze producten, stuur ons dan een e-mail naar info@zusenzomer.nl.