Bestelinformatie en Service ZusenZomer

Op deze pagina vind je informatie over:

 

Bestellen

Bij ZusenZomer kan iedereen eenvoudig en snel bestellen zonder dat je vooraf een account hoeft aan te maken. Persoonlijke gegevens en online betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Op onze website zijn de gegevens, zoals voorraden altijd actueel en zijn de prijzen inclusief btw. Nadat je de bestelling hebt afgerond, wordt er automatisch per e-mail een bestelbevestiging met je bestelgegevens toegezonden. ZusenZomer levert de bestelling binnen Nederland(via PostNL of DHL) binnen 1 dag uit tegen een lage vergoeding van de verzendkosten. Je wordt door track en trace keurig op de hoogte gehouden. Bij ZusenZomer staat de service hoog in het vaandel en behandelt daarom iedere bestelling met de grootste zorg.


Veilig en betrouwbaar online betalen

Bij ZusenZomer kun je veilig, snel en betrouwbaar online betalen. We garanderen dat de betalingen in een veilige internetomgeving plaats vinden. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

  • Betalen via iDEAL:
    Bij ZusenZomer kun je eenvoudig en snel betalen via iDEAL.

  • Betalen via PayPal:
    Bij ZusenZomer kun je ook veilig en online betalen via PayPal als je beschikt over een PayPal rekening.

  • Achteraf betalen via digitale acceptgiro

    Bij ZusenZomer hoef je zeker niet vooruit te betalen. ZusenZomer biedt de mogelijkheid om te bestellen met digitale acceptgiro via AfterPay (deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor bestellingen binnen Nederland). Handig wanneer je bijvoorbeeld op kantoor zit en niet direct met andere online betaalmethoden kunt betalen, zoals iDEAL of Creditcard. We berekenen een kleine vergoeding voor deze betaalwijze, namelijk €1,50 per bestelling.

     Binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling ontvang je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay om het gekochte artikel te betalen. AfterPay biedt een betaaltermijn van 14 dagen na datum betaaloverzicht. Dit geeft je de keuze te betalen wanneer het jou het best uitkomt.
     

    Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Afterpay

     AfterPay voert voor Zusenzomer.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Zusenzomer.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 125,00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay kun je betalen tot een bedrag van € 250,00.

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.

    Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

  • Betalen via Mister Cash:
    Kom je uit België, dan kun je betalen met Mister Cash.  Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ZusenZomer betalen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je eenvoudig gebruik maken van Bancontact/Mister Cash.

  • Betalen via SOFORT banking:
    Je kunt veilig en snel betalen via Sofort Banking.  Dit is een veel gebruikte betaalmethoden voor klanten uit Belgie en Duitsland. 


Bezorgen

Levertijd Nederland

Iedere bestelling voor 20.30 uur wordt de volgende dag bezorgd aan huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op dinsdag bezorgd. Al onze bestellingen, zowel brievenpost als pakketpost, worden via DHL bezorgd. Bij iedere verzending ontvang je een track&trace code in de verzendbevestiging. Met deze track&trace code kan je de zending volgen. Deze code is actief de ochtend na de verzending (niet eerder). Een enkele keer komt het voor dat DHL niet de volgende dag bezorgt, daar kunnen we helaas niets aan doen.

Meer weten over de bezorgprocedure van DHL? Bekijk dan deze link.

Levertijd buiten Nederland

De levertijd voor buiten Nederland is 1 tot 7 dagen, afhankelijk van het land. Alle bestellingen worden vanuit ons centraal magazijn in Nederland geleverd. 

Verzendkosten

ZusenZomer berekent voor het bezorgen van de bestelde artikelen in Nederland en België een kleine tegemoetkoming van € 2,50. Bij bestellingen (binnen Nederland en Belgie) vanaf € 35,- is de verzending gratis.

 

Verzendkosten in euro's incl btw

Bestemming

*Brievenpost

DHL

Pakketpost

DHL (of DPD)

Gratis verzending

Nederland en Belgie

nvt

2,50 (DHL)

Vanaf €35

Duitsland

nvt

4,50

Vanaf €60

Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Oostenrijk, Italie, UK en Zweden

nvt

9,95

Vanaf €90

Finland, Ierland, Portugal en Spanje

nvt

16,95

Vanaf €170

Norwegen, Polen en Portugal

nvt

13,95

Vanaf €150

 

* bij bepaalde lichte hamamdoeken geldt brievenpost. Dit is afhankelijk van het type/formaat en meestal maximaal 1 hamamdoek (staat vermeld bij het product). Echter is geen track en trace mogelijk. Er wordt wel met track en trace verstuurd buiten Nederland. 

Bezorgen van het pakket

Tijdens het bestelproces kun je eenvoudig aangeven of je het pakket geleverd wil hebben bij je thuis of op een ander afleveradres, denk aan je kantooradres.

Zodra het pakket is overgedragen aan DHL ontvang je een email met daarin de verzendbevestiging met een link naar de Track & Trace code. Hiermee kan je het pakket zelf heel eenvoudig volgen. Wanneer je niet thuis bent, zal DHL je pakket de volgende werkdag of op zaterdag nogmaals aanbieden. Wanneer je pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van DHL, waarop vermeld staat waar je het pakket af kunt halen. Op deze manier hoef je niet speciaal voor je pakket thuis te blijven en kun je het toch snel in ontvangst nemen!


 Gratis retourneren

Heb je een bestelling ontvangen en wil je dat om welke reden dan ook retourneren, dan is dat geen enkel probleem. Wij doen niet moeilijk. Je kunt GRATIS retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Controleer direct bij ontvangst of je alles in goede order hebt ontvangen en alles naar verwachting is.

Ben je niet tevreden over de levering, de kwaliteit of is het artikel niet in orde? Wij doen er alles aan om je weer blij te maken. Mail ons via info@zusenzomer.nl.

Stappen retour sturen

Wij bieden een eenvoudig retourproces aan. Bij iedere zending ontvang je een retourformulier op de achterzijde van de pakbon. Hierop staat alle benodigde informatie vermeld, zodat  wij de retouren snel en netjes afhandelen. Wat zijn de benodigde stappen:

1. Vul op het retourformulier de artikelen en de redenen in van de retourzending.

2. De artikelen dienen in originele staat en onbeschadigd te worden geretourneerd. Zorg ervoor dat het pakketje goed is verkpakt. Het is niet nodig een adresetiket te plakken.

3. Je kunt het pakketje kosteloos afgeven bij een DHL Parcelshop. Er is altijd eentje in de buurt. Zij verzorgen het retouretiket voor ZusenZomer. Bewaar je bewijs van verzending.

dhl parcelshop retour

4. Na ontvangst van de retour boeken wij het totaalbedrag van de artikelen (inclusief verzendkosten indien de gehele bestelling retour komt) terug op je rekening. Je ontvangt een bevestiging, zodra wij het hebben teruggestort op je rekening.

Belangrijke opmerkingen v.w.b. het retourproces

  • Verpak de retourartikelen in dezelfde verzendzak /doos (indien nog bruikbaar) of in een andere omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. 
  • Bewaar je bewijs van verzending in verband met het mogelijk kwijt raken van het pakketje en onze vergoeding voor het retoursturen.
  • Na ontvangst van de herroeping betaalt ZusenZomer alle ontvangen betalingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.

Ruilen van een artikel

Wil je een artikel of artikelen ruilen, dan kan dat uiteraard. Het artikel wat je wilt ruilen moet dan worden teruggestuurd. Hiervoor geldt de bovenstaande procedure. Het nieuwe artikel (of artikelen) dient vervolgens opnieuw te worden besteld via de webshop. Zodra ZusenZomer het te ruilen artikel heeft ontvangen, dan wordt de aankoopprijs van het betreffende artikel teruggestort.

Uitgesloten van retouren zijn:

  • Artikelen die zijn beschadigd of zijn gebruikt.
  • Artikelen anders gekocht dan via ZusenZomer.

ZusenZomer behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds gebruikt of beschadigd is. 

Vragen?

Heb je nog vragen of opmerkingen inzake het retourneren of ruilen van onze hamamdoeken, stuur ons dan een e-mail naar info@zusenzomer.nl.


Klachtenprocedure

Mocht je een klacht hebben over de service of over de producten van ZusenZomer, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij lossen het graag met je op! Binnen 1 tot 2 werkdagen zullen wij op je klacht reageren.